And I, I, I, I, I, I, I Walk the streets of love And they're drenched in tears

Idag är det fredag och jag väntar på att Chris ska komma så vi kan äta lite frukost tillsammans och bara snacka skit. Funderar på att börja koka upp lite vatten till ägg...... jepp har gjort det nu.  Så nu väntar jag bara på Chris haha

Igår kom jag på att jag skulle kolla ifall jag redan kunde börja plugga nu till våren, i gävle eller umeå.  jag ska kolla på olika skolor idag ska tvinga Chris att hjälpa mig och sen måste jag bestämma tid med en studieväglerare som kan hjälpa mig med. Tänk om jag kan börja plugga där uppe, komma bort från skåne lite.

Det var som jag och Hanna disskuterade igår när vi fikade i 4 timmar haha, jag är en rastlös människa, jag gillar att flytta runt, byta umgängeskrets osv. För jag vill inte fastna på ett ställe, men samtidigt, om man inte vill fastna på ett ställe och bara flyttar runder, kommer man någonsin kunna säga detta är mitt hem? bra fråga. Jag tror inte jag kommer kunna göra det eller ja inte som det ser ut nu iaf, för jag vill inte stanna på ett ställe i hela mitt liv. Jag vill inte att alla ska veta vem jag är, jag vill inte kunna hälsa på alla som jag går förbi. På något sätt vill jag vara anonym, kanske inte för alla med för många. Och jag vet att om jag exempelsvis flyttar upp till gävle eller umeå så har jag mina vänner kvar i skåne ändå, och det kommer visa sig vilka som verkligen är ens vänner, för jag kommer ju komma tillbaka till skåne. Men jag tror jag redan vet vilka som alltid kommer vara där.

Glömde berätta att den 2 oktober till 4 oktober befinner jag mig i hässleholm, träffa familjen och sen blir det att göra en gammal tradition FYRA SHOOTAR 100 KRONOR haha, det är härligt.

Och den 25 september är jag stolt ägare till en biljett till Sensation white!

Nej nu kokar vattnet.. i med äggen, vi hörs



You had the moves
You had the cards
I must admit
You were awful smart
The awful truth
Is awful sad
I must admit
I was awful bad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör det som känns rätt, men var rädd om dig...

2009-09-11 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0