Bakis med STORA bokstäver!

Idag är jag sjukt bakis, det är ingen vanlig bakis, utan denna är ENORM! verkligen enorm, och jag tror jag kommer dö så ont i huvudet jag har, somnade vid 6-7 tiden tror jag, vaknade igen vid 8 tiden då jag fick skaka liv i Fredde och fråga vad vägen hete han bodde på efterosm jag var tvungen att ringa en taxi som skulle hämta mig eftersom jag inte hade en aning om var jag var någon stans, visste bara att jag var hemma hos Fredde haha. Katastrop,  det vill säga att jag har sovit 1-2 timmar i natt och jag har inte ens hunnit sova bort fyllan, eller jo det jag jag nog, men jag har inte ens kunnas sova bort lite av baksmällan,FAN VAD JAG MÅR DÅLIGT.

Kom till jobbet vid 8.45 började med att gå till chefen och be om huvudvärlstabletter, ska snart dit igen och be om 2 till, sen drack jag 15 liter vatten, sen satte jag mig i telefon efter ca 15 min  gick jag och spydde och ja dagen kommer typ fortsätta så, vilket inte känns så bra.

Ångest till MAX! har jag med från igår!!!! herre gud. Men det är inget vi ska prata om här, räcker att ni vet att jag har ångest, väldigt mycket ångest.

Och jag säger bara en sak, nästa gång vi ska ut vi tjejer och dricka några glas ska jag inte jag repeterar INTE dricka någon alkohol, för då gör man bara dumma beslut, som t.e.x. att sticka från tjejerna för att som ensam tjej festa med typ 15 killar, ännu en gång katastrof.

Nej nu ska jag jobba, efter att jag spytt en gång till!!

Hoppas ni har det lika jävligt som jag har, må illa, sjukt ont i huvudet, rödsprängda ögon, enormt trött är INTE min grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0