baksmällan

sitter på jobber nu men världens sjuuukaste baksmälla, mår riktigt dåligt men det är mitt eget fel så jag ska inte klaga, fast det gör jag ändå. För jag tycker synd om mig själv, det var riktigt länge sen jag hade sån är baksmälla, vanligtvis brukar jag må relativt bra dagen efter men nej då inte idag. Jag har ju bara en sak att säga jag ska aldirg bland så många olika spritsorter, vodka,vittvin,rödvin,cider och wiskey. Never ever.
Men jag kan nästan säga att det var värt att må så här dåligt idag för jag tror jag hade kul igår, iaf det jag minns om man bortser från vissa saker, Sjukt länge sen jag festade med Ema Hanna och Pernilla och jag kan ju säga en sak, det har inte förändrats hahaha, alltid lika galet och det ska definitivt göras om, ni kanske har hört mig säga FYRA SHOTTA 100 KRONOR någon gång, och det ska jag upprepa igen inom en snar framtid eller ja inom en månad iaf, Dags att komma hem till Hässlehom igen och visa dom hur man dricker haha
Idag blir det iaf ingen fest, blir en lugn kväll tänkte sticka till hemma kväll hyra en film och bara slöa bort hela kvällen och inte ens försöka vara social. För som sagt mår inte så bra just nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0