each day's a gift and not a given right

Ja nu är det fredag kväll och jag sitter här, tragiskt kan måna tycka, själv tycker jag faktiskt det är skönt. För en gång skull är jag inte ute på en fredag, för en gång skull är jag inte omringad av vänner och bekanta för en gång skull är jag inte full en fredag haha

Pratar med David på jobb, haha han berätta att folk på jobbet tror att han och jag har något tillsammans, herre gud folk på jobbet har verkligen inget liv, men visst vill dom tro det så helt ok för mig, orkar inte bry mig haha. Bara för att man skämtar med någon på jobb och pratar med motsatta könet så är det något mellan en haha, herre gud, folk har verkligen inget liv längre. Haha. Men jag diggad David han är grymm och rolig :) och han blir inte ledsen när jag mobbar han heller hahahaha, jävla 08 är vad han är


Har fixat lite saker idag med, tack Chris för hjälpen :) hoppas bara allt går som jag vill, men det ska det göra, denna gången ska jag jävlar i det fixa det. Kommer bli toppen ifall det går. Kommer berätta vad det är mer sen när jag själv vet mer om det och om det kommer bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0