HAHAHAHAHA

Fick nyss en kommentar om ett av mina inlägg stor så här



Postat av: En som bryr sig...

Vad håller du på med egentligen...tar livet av dig eller?
Men det är ju ditt liv...vill du leva kort så...
Tabletter och sprit...skitbra...
Herregud....detta är illa...
När ska du vakna upp...

 

Hahahahaha jag tror jag döööööööööör!!  Vissa människor vet ingenting, helt ärligt. Det roliga är att jag vet exakt vem det är som skrivit det, men det roliga är att så länge personen vill vara "anonym" haha så bryr jag mig itne ett skit om vad den personen skriver till mig eller om mig.

Men åhhh tabletter och sprit faaaan vad gött det är,  jag har blivit alkis och knarkare tjoho... NOT.

 

Jag har bara en sak att säga dig, BACK OFF!  Detta är mitt liv, jag gör exakt vad jag vill, känner jag för att dricka ett glas vin eller en hel jäger så gör jag det, känner jag för att ta en tablett eller 100000 tabletter gör jag det, Det roliga är att jag aldrig käkar tabletter ( om man inte räknar med huvudvärkstabletter eller bantingstabletter) Visst jag dricker men vem fan gör inte det?

Det finns folk som kan dricka och det finns folk som verkligen inte kan dricka, folk som blir psyko, ska ljuga ihop massa saker,  böla, slåss osv så fort  dom är fulla. Dock är jag inte sådan utan jag är näst in till alltid glad när jag dricker.

 

Och ja jag vet att många av mina vänner har disskuterat mitt drickande, men det är lugnt, jag har koll på läget och jag dricker inte för mycket. Så sorry you have no shit on me!

Och jag känner människor som dricker 1000 gånger mer än mig och som röker,sniffar ja allt, och dom mår alldeles utmärkt. Känner t.o.m människor som gjort detta i flera år men som  är fullt normala och har ett fultl normalt liv, med fru barn och allt.  Bara så jävla trött på allt jävla tjat, låt mig göra vad fan jag vill rent ut sagt, ingen bestämmer över mig, jag gör precis vad jag vill, när jag vill, hur jag vill. Detta har alltid varit mitt motto och koller alltid vara mitt motto

 

 

 

Nej nu slutar jag snart, om ca 40 minuter, jävla njas. Sen blir det att träffa en kompis, käka lite och sen ska jag till Mascot och ta en cigg med Ema. trevligt trevligt

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0