hemlighet

Jag har en hemlighet som nästan ingen annan vet, na na na na naaa naaaaa. Och ni kommer inte få reda på den ha ha ha haaa haaa. För jag tänker inte berätta det hahahaha

Ja dagen började med att jag extrajobbade lite på min lediga dag 8-11 inte så farligt, sen  träffa jag chris på hennes lunch snacka lite skit, Hanna kom med efter ett tag och  förgyllde vår dag haha, Vid 13 tiden stack jag och Hanna och fikade, alltid lika mysigt :) satt dock inte där så länge som förra gången bara tre timmar denna gången haha, pratarde om gamla saker, nya saker och kommande saker. Sjukt ifall vi gör det!! haha Men jag hatar att vänta vill göra det nu nu NU! ja Ni som känner vet att ifall jag kommit på en sak jag vill göra vill jag göra det direkt, för då hinner jag inte tänka på konsekvenserna haha, och det är såå mycket bättre. Men nej  jag får snällt vänta.

Imorgon är jag ledig, alltså helt ledig, inget extrajobbande, kommer bli sjukt skönt, Ska sova länge, sen ska jag möta upp en kompis på stan och kolla på jacka och sen ska jag bara sova bort heal fredagen, eller nje förresten det kan jag inte, för Chris, Nanna,Xheve och Karin kommer hit. så jag får sova bort halva fredagen bara. På lördag ska jag träffa Ema Hanna och Pernilla - det är spikat"  umgås lite, får se vad kvällen bjuder på, men ska jobba först på dagen. Sen är det jobb på Söndag med som vanligt, men det är ett projekt lite längre fram haha.

Nej nu ska jag in i duschen.... see you later





( Jag vet att du förlåter mig för denna bilden sen ändå Hanna så du behöver inte hota mig ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0