korn

Ha högsta volymen uppskruvad och lyssnar på hårdrock och jag bara älskar det!!
JAg älskar musik!
Jag älskar hårdrock!
Åt helvete med alla som inte älskar denna musiken, finns inget bättre, helt sjukt så mycket jag älskar denna musiken.

Drunk as fuck in the alley, makin' noise with a double pump.
Bring your boys to the party, we can double up.
Double rowdy double bout it hardcore teenager, fuckin' bitches major.
Catch me if you can, fuck the law with my dick in my hand,
We're comin' strong.
Generation triple X, we're all about the weed smoke and the kinky sex.
Nigger what?


HÖGSTA VOLYYYYYYM!!

Imorgon blir det slappe och på fredag blir det fest, maby haha. Hanna du vet vad jag skrev till dig, JAG VILL NUUU!! hahahahaha men vi fixar det när jag kommer till hlm har redan fixat allt ;)

Fick reda på min lön idag, och jag blev glad, synd bara att mycket av det går bort redan första dagen, men sånt är livet. Biljetter, "räkningar", kläder, luftmadrass, skor, medicin, jepp ska till apoteket och storhandla.


Jag har tänkt på en sak, Jag lever livet just nu. Jag älskar mitt liv, visst jag har ett skit jobb som jag bara hatar över allt annat, Men jag "bor" i en underbar stad, har underbara vänner, och gör underbara saker. Saknar min familj som fan, men det är de värt, för när jag väl kommer hem så känns det skönt och inte som ett tvång. Och ska jag vara ärlig så ÄLSKAR jag Hässlehom,då många minnen jag har från den staden om man nu kan kalla det stad, så sjukt många minnen jag har. Och så glad jag är för att kommit från den staden. för den staden är inte bra, den förstör en psykiskt, det är därför jag älskar den staden för var gång jag tänker på Hässlehoom så blir jag lättad i hjärtat för att jag var en av de få som kom undan. Jag var en av de som klarade mig ur skiten och kom ur det hårda greppet som den staden har om en, Och jag ska säga er en sak, det är riktigt svårt att komma loss från ett ställe, ett ställe där du känner alla, där du vet pprecis allt om alla och ja det finns allt. För att komma till en stad där du inte känner någon, du är ensam, men du får en ny start,  dte var dte jag fick här i Malmö, en ny start. Jag kom över allt gammalt som jag hade på mina axlar, som jag hade inristat i hjärta och kropp. Och ja jag vet inte vad jag ska säga förutom att det känns skönt.

Men den 2 oktober kommer jag hem igen, och jag längtar faktiskt, träffa familj och vänner, gå i de slitna fotspåren som jag gjort tidigare för en helg, för att sen komma bort från det igen haha. Så alla ni, den 2/10 kommer jag be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0