Myssugen

Idag är jag otroligt myssugen, vill bara krypa ner under täcket men en kille och kramas och pussas och kolla på tv halv sovande på hans arm samtidigt som jag känner att han håller om mig.
Haha ja hösten är här, var höst känner jag så här, på sommaren är jag kall som is och på hösten mjuknar jag till. Men det är väl så det ska vara.

Sommaren är till för kallt opersonligt sex med främmande män och hösten är till för att mysa med någon kille man känner. Kanske överdrev lite på sommaren, men ja ni fattar vad jag menar. På något sätt tycker jag hösten är den bästa årstiden men samtidigt den värsta årstiden .

Nej nu ska jag byta ut lite kanaler i Bernive digital tv medium 8, Hejdå disney channel - hej disney xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0