PSYKFALL

PSYKFALL JAG HOPPAS DU DÖÖÖÖÖÖÖR

palla med dig, nej tack draaa


Sjukt irriterad är jag just nu, tänk att ni har jobbat en hel dag 12-21 ni har suttit och tänkt på chipps och dippa hela dagen exakt hela dagen och du vet om att du har det i en lägenhet ca 20 gångavstånd från jobbet, men när du kommer till den jävla lägenheten tar fram dippan ja vad händer jo du hittar inte dom jävla chibbarna eftersom någon av dom 2 människorna som bor där har käkat upp dom men vägrar erkänna det, utan svaret man får när man frågar var dom är är -  jag vet inte- jag har inte tagit några chipps!!!! SINNE JAG FÅR! varför i helvete kan man bara inte erkänna!!!!!!! och det värsta är att jag inte ens får kolla på något program JAG tycker är bra nej utan jag ska kolla på värdelösa Bserier som är såååååååå bra ju NOT!

HAHAHHAAHAHA sjukaste pratade nyss med Hanna hon har blivit förlamad från midjan och nej, sitter i rullstol eller ja just nu ligger hon i en tältsäng som pernilla sparkar på så den brakar väl ihop snart, HAHAHAHa " undrar om det fins lustgas i någon av dessa slangarna" ja jo hanna det finns det nog, bara skriva på skiten haha

På lördag kan du rulla in på Qbar ta dig 4 snappsar och sen ställa dig upp och skriva " det är ett mirakel" hahhaahha Jag tror jag dööör, blir alltid på bra humör när Hanna och Pernilla är inblandade haha ni är sjuka hahah






Hahaha,














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0