sensation 31/10 Qlimax 21/11 sensation 31/12

Ja dessa ställen är det "planerat" att jag ska till, men får se hur det blir, förhoppningsvis blir det av och då kommer det bli sjukt fett, Ett ut av dom är iaf 100% säkert att jag ska till sensation 31/10.  Vill vill VILL verkligen till Qlimax med, det ställer verkar riktigt sinnessjukt bra.

Denna veckan är jag sjuk, får se om jag går till jobb i morrn. Annars blir det iaf på onsdag och sen är det ju nästan fredag och då är hela dagen fullpackad, Ska fixa biljetter, ska köpa luftmadrass, ska  köpa eller ja iaf leta efter ett vitt plagg jag kan ha på mig på sensation, Får se hur det går. Sen blir det andra saker på kvällen med nära och kära.

Nej nu ska jag kolla lite på tv.

SEE YOU LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0