Söndag

Ja idag är det söndag och jag jobbar som alla andra söndagar haha, har ca 4 timmar kvar tills jag sllitar jobbar vilket inte är så himla kul men jag får tänka på pengarna, denna dagen har ändå gått relativt snabbt om man jämför med gårdagens. 

I fredags bar det ut med alla tjejer, vi stack till centiliter gram satt där och drack nån drink (jägersnapps och cider för mig) efter det stack vi till lilla tog och satte oss på ett ut av ställena där, väldigt mysigt och drickandet fortsatte där, efter ett tag trog jag vidare och mötte upp matte och killarna, KATASTROF! haha ensam tjej med typ 10 killar som jag var ute och dansade och drack med, kvällen slutade upp med att jag inte får tag i varken Bernice eller Maria som hade nycklarna till lägenheten så jag fick sova hemma hos Fredde. Vaknade upp på Lördagen men världens baksmälla, fete ångest och mådde sjutk dåligt, stack till jobbet, tjatade på David en ut av cheferna om att jag skulle få gå hem tidigare men det fick jag dock inte göra. Blev mobbad hela dagen för att jag såg ut som skit. när  jag hade jobbar klart stcka jag hem till Bernice och somnade kl 20 på golvet, vaknade igen vid 1 på natten då Bernice  väcker mig för att hon vill ha sina saker, är uppe i ca 2 timmar och sen somnar jag igen och ja sen var det tillbaka till jobbet igen och nu sitter jag här, för att jag inte orkar jobbar, men jag måste.

Efter jobbet ska jag träffa Ema och Hanna lite och sen ska jag hyra min en sjukt bra film och köpa massa godis och sen ska jag kolla på filmen och sen ska jag sova sjukt skönt

Kommentarer
Postat av: En som bryr sig...

Vad håller du på med egentligen...tar livet av dig eller?

Men det är ju ditt liv...vill du leva kort så...

Tabletter och sprit...skitbra...

Herregud....detta är illa...

När ska du vakna upp...

2009-09-30 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0