tatoo

Ja nu har jag bestämt mig, jag ska tatuera mig igen, kommer bli jävligt najs,

each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned, leave your fears behind
And try to take the path less traveled by
That first step you take is the longest stride

Denna texten får det bli, och ja jag vet att jag redan har en text men jag kan inte hälpa det, texter är min grej.
"lyssan på denna låten, LYSSNA på TEXTEN" hahahahha

Sitter just nu och dricker min sista cider,  känns inte så bra, ganska trist, ingen alkohol på en vecka sen, men man får väl klara sig.

Annars jobbar jag för fullt just nu, men vill verkligen inte jobba, var gång jag går till jobbet får jag ångest, längtar bara till 2 oktober då jag har "semester" i 3 hela dagar som kommer spenderas i Hässelhom med vänner och familj.

Funderar på att göra högskoleprovet med sista anmälningsdagen idag fick jag precis reda på, så måste bestämma mig snart haha. Men tror jag ska göra det.... Nej det kunder jag dock inte göra, måste betala in anmälningsavgiftern idag senast och jag äger typ 290:- till den 25 sep så ja det får väl bli nästa år istället.

nej nu är det slut på mitt osammanhängande inlägg, ska kolla på lite resor nu och drömma mig bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0