tisdag

Jepp idag är det tisdag och kl är 22.00 har nästan precis kommit hem från jobbet.. så ja nu sitte rjag här vid datorn och slappar lite, funderar på att ta något att äta, men är inte hungrig så skiter nog i det.

på jobbet idag tänkte jag på att detta är sista veckan chris är på jobbet, kommer kännas helt tomt sen utan henne,  ingen jag kan ge elaka kommentarer till ingen som ger mig elaka kommentarer, ingen som kallar mig hora eller flottboll eller något liknande, ja som sagt det kommer kännas helt tomt utan henne, visst jag har er andra men, ja xheve fattar aldirg något om man drar ett skämt så hon är inte rolig, karin blir bara ledsen ifall man säger något taskigt till henne, nanna ja hon är som hon är, "störst,bäst och vackrast" :P  maria och bernice får inte ens sitta brevid mig. Ja det kommer bli tråkigt, sjuuukt tråkigt. Kommer sakna den lilla horaraben.

Annars ja vad händer i veckan? inte mycket ska jag säga er, jobbar i morgon igen sen är jag ledig torsdag fredag, så jag ska träffa hanna på torsdag, sen ska kötthuvudet maria flytta IGEN, så kommer antagligen få hjälpa henne med det hela fredagen, och sen är det jobb i helgen igen och efter att jag slutat jobba kommer jag antagligen få hjälpa maria igen haha, och det värsta är att hon ska skaffa sig en hund, om man nu kan kalla det de, hunden är lika stor som min hand typ, det vill säga extremt liten, och jag kallar inte det en hund, snarare en råtte eller ett gnagardjur haha.
Så ja så ser nog min vecka ut,  inget spännande precis.

Nej nu får jag svara på nannas sms, fast jag vet redan vad som står i sms:en. " har han svarat?" " kan han fixa" osv hahahha jävla tjat på henne alltså



bild från i fredags innan det ballare ur och det blev lite för mycket för min del och jag kom till jobb och luktade ren vodka och gammal rök med fläckar på tröjan för att jag hade samma kläder på mig som jag hade när jag gick ut hahahaha.

marias och bernice kommentar  " fyyy fan vad du luktar, vad har du gjort? Du luktar bara ren sprit och gammal rök, gå här i från" HAHA


Kommentarer
Postat av: Chris

hahahahaa, JAG VISSTE DET!! du saknar mig ;)

2009-10-14 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0