20100404

Sitter på jobbet idag denna söndag, har fortfarande lite luchtid kvar, och det gillar skarpt. haha

Idag blir det jobb till 18.00 och sen bär det hemåt, och bara soooova! Jag älskar att sova, jag menar finns det något skönare än att sova? Nej just det de finns det inte. Det bästa är  när man precis duschat,  och lägger sig en en nybäddad säng helt själv och bara bre ut sig och somna, åhhh vad jag vill sova nu haha.

Nästa vecka går förhoppningsvis allt i lås, och jag får svar på allt och kan skicka in massa papper osv som behöver skickas iväg innan flyttet. Har fortfarande itne fattat att jag ska flytta än,  och det sjuka är att jag satt upp mig för var helg, det vill säga att jag ska jobba var helg nu fram till flytt datumet,  så jag fattar inte riktigt hur jag ska lyckas träffa mina vänner haha, men det ordnar sig säkert det gör det alltid på något sätt.

HAHA satt  och käkade lunch med filippa innan och snackadet skit om Norrland, HAHA sjukaste. JAg kommer vara tvungen till att åka till sthlm och handla klädet och köpa klädet på nätet, annars kommer jag aldrig klara mig! Men det ska nog bli bra, sticker till sthlm en gång i månader över en helg, träffar jens lite och festar lite, kan det bli bättre ? haha Nej tror inte det :) Det kommer nog bli bra detta, det måste bli bra detta! Det kan inte bli som här, det får inte bli som här!

Jepp nu har jag varit duktig, precis lagt en felanmälan till kund, duktig jag är haha.

Nej nu ska jag jobba lite till hade jag tänkt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0