20100408

Sitte rpå jobbet nu idag, ganska seg dag idag.  Sjukt många som ringer idag, typ 97 i kö på tv och ännu fler på bredband. Men mne det är bara att jobba på, pratar just nu med en kund som måste ha igång hockeyn, inte för att jag förstår varför för hockey är så sjuuukt tråkigt sport, finner ingen mening med den sporten. MEn hade det där emot varit fotboll hade det varit andra bullar haha.

Händer i helgen då, ja du inte mycket, ska jobba som vanligt och för ovanlighetens skull nuförtiden så ska jag faktiskt ut och festa! Jajamensan,  dags att ta tag i sitt liv igen och sluta deppa och bara ligga hemma, dags att träffa folk igen  och känna alkoholen i blodet, dags att komma in i dimman igen och vara sjukt bakis dagen efter, Så är det, IM BAAAAACK haha.  Så om ni inte fattade det blir det Malmö hela helgen så ni som inte är här behöver inte höra av er, haha.

SKa försöka lista ut vem det är Pernilla ska gå på bio med nu i morrn med, hon vägrar berätta dte för mig den jäveln!!!

Och jag orkar inte med dig längre, du tar för mycket kraft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0