20100410

Lördag och jag jobbar som vanligt, idag är det exakt 15 dagar kvar till jag flyttar, jajamensan, fått jobbet börjar den 26/4, och ja jag är bostadslös i en hel vecka haha, men snälla alex har erbjudit en sovplats hemma hos han som jag givetvis tackade ja till, så får bo där till 30/4 sen får jag min lägenhet och då blir det fix med den fösta helgen och sen blir det inflyttningsfest andra helgen efter att allt hamnat på sin plats.

Stackars pappa får åka upp helt själv den 30/4, eftersom jag måste åka upp tidigare, men det klarar han nog av. Min pappa är ju bäst :)

kan fortfarande inte fatta att jag ska flytta, allt händer så snabbt, kommer sakna sjukt många människor, och  jag kommer sakna sommaren i skåne, den är bäst så ska boka tågresa snart till skåne igen haha. Fick veta att det var snö fortfarande där uppe och typ 0 grader,  lite skillnad här nere är det ingen snö alls och typ 10-15 grader,  komer dö när jag kommer upp, frysa ihjäl, kommer få gå runder med  vinterjacka, och alla andra idioter där uppe kommer gå med vårjacka hahaha, sen kommer alla peka finger åt mig och viska - där är skåningen som inte klarar kylan och sen skratta haha. Ja  hemsk tanke

Idag blir det utgång för en gång skull, har inte varit ute på typ 2 månader, men det blir säkert bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0