20100411

ÅHHH vad jag är uttråkad... sitter på jobbet och vill bara hem. Mår fortfarande dåligt sen igår haha, Blev för mycket av det goda. Men det gillar skarpt, hade faktiskt sjukt kul,  kvällen började kanske inte så bra, men den slutade bättre. Ska berätta, den började med att vi tog taxi till oxie, efter att åkt taxi för typ 400:- drar vi till mascot och sitter där och dricker lite, kollar på fotboll och  jag börjar givetvis prata med alla som sitter runt mig om fotboll haha. efter ett tag kommer de andra och slår sig sällskap med oss och nån drikt senare är vi på väg till Babel, kärleksklubben,  där  dansar vi som om morgondagen inte finns och det slutar med att jag får sinne på mina skor så jag kastar av mig dom och dansar BARFOTA, HAHAHAHA mitt på dansgolvet.  Men så länge man har kul så vad fan, ja men lever bara en gång....  Tyvärr slutade kvällen ganska tidigt, dels för att jag skulle jobba idag och dels för att en viss person inte orkade vara uppe längre och inte mådde så bra haha


Nej nu ska jag jobba lite till, 45 minuter kvar bara sen är jag fri, eller ja iaf till i morgon, sen blir det jobb, jobb och åter jobb,  jobbar 48h nästa vecka, sjukt jobbigt men vad gör man inte för pengar.

Annars är livet faktiskt jävligt bra, faktiskt, man ska fan itne  tänka  och deppa ner sig på saker man itne kan ändra på, Livet är för bra och för kort för det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0