shut up and sleep with me

 

 

Ja texten talar ju för sig själv,  men men..

 

 

Annar är det jobb som gäller idag,  fram till 18.00 i alla fall sen blir det in till Hlm och umgås med mina kära vänner. Får se vad kvällen bjuder på.

 

Igår var det fika med Pernilla och Frida och sen bar det av till Kstad, in till banken och få alla mina bankuppgifter, måste ju byta bank nu eftersom den banken inte finns i norrland, sen var det fika med bettan och lite handlande av blommor och mat. Efter detta drig vi hem till Bettan och slappade lite, pratade om allt och ingenting. Kommer sakna henne sjukt mycket,  gjorde ont när hon sa att nu har hon ingen kvar när jag flyttar :( Vill bara ta med alla mina vänner upp men det går inte. 

Annars försöker jag att boka min eneklbiljett till sundsvall just nu men det går inte så bra, pissbanken har lagt in spärr så man inte kan betala med kort  via internet, så måste ringa dom och ta bort den spärren. sjukt jobbigt, men det ordnar sig




 

HAHA läste nyss en blogg som en lite yngre tjej skrivit, Herre gud säger jag bara folk tror verkligen de är vuxna vid 18 års åldern ( och nej jag tror inte jag är det som är 21)  Jag kommer själv ihåg hur det var i den åldern, var inte så länge se jag var det, man skulel fylla 19, man skulle at studenten, man var kaxig och trodde man kudne bete sig hur man ville och hade hela världen framför sig, FEL. Åhh så fel man hade. Man kom in i "vuxen" världen, man fick inse att man itne var bäst i världen och man fick veta att man itne  hade så många vänner som man trodde, men fick veta att man kunde inte bete sig hur man ville. För man måste visa respekt för andra människor och man kunde abslout inte börja skrika och visa att man var sur för en liten mini sak. Nej du, attityd funkar inte i arbetslivet. Och om man tror man har gjort allt  när man är 18 så är det ett skämt ahah, inte ens inga 78 har gjort allt! Men men alla ska vi lära oss någon dag, förr eller senare kommer vi alla växa upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0