20100419

Måndag idag och jag jobbar. Är inne på min sista vecka nu på jobbet, slutar ju på Lördag. Känns faktiskt lite trist, har ändå spenderat ca 1,5 år här, och jag trivs med mina arbetskamrater och jag älskar mina arbetstider. Men nu blir det ändring på detta från och med nästa måndag.

Helt sjukt alltså att sista veckan är kommen, jag flyttar verkligen, trodde aldrig denna dagen skulle komma, Alltså jag flyttar snart, på söndag, herre gud, haha jag är sjuk i huvudet haha jag flyttar upp till kylan. JaJA men det blir nog bra, förhoppningsvis, Har precis insett vad jag ska göra.

JAJA  annars blir det jobba hela dagen och  lika så i morgon sen är jag ledig på onsdag så mdå blir det att tvätta alla mina  kläder och träffa lite vänner,  och sen sova för sen ska jag jobba torsdagen igen eftersom jag inte kunde hålla mig ifrån att lägga in lite extra pass haha. Sen är jag ledig fredagen igen och då blir det utgång med storta bokstäver, och sen jobb igen och sen bär det av haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0