Exakt

Nu är det EXAKT en vecka kvar tills jag sitter på tåget med en enkelbiljett till norrland, fattar ni hur sjuk i huvudet jag är som ska flytta dit haha. Nej men det blir nog bra ska ni se.

Sitter på jobber nu annars, sjukt trött, sitter och snackar skit med Raz och Lamis, haha  Stackars Raz hade bråkat med en massa efterblivna rassar igår,  helt efter är sådant folk, ingen bildning alls, fattar inte att folk kan vara så trångsynta.

Annars så var jag i hlm igår, tog först en fika i kstad med Pernilla Ema och Bettan och sen drog vi till Oskar och kollade på film. Vaknade i morse 15 minuter innan tåget gick haha och det tar typ 15 minuter tat gå till tåget från Pernilla, lite panik hade jag haha


Åhhhhh stöööörr pratar med en kund nu som verkligen inte lyssnar på mig, han tror han kan allt om datorer men gör fel hela tiden... skit störigt, hatar att prata med såna kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0