20100811

shit mer än en månad sedan jag blogga innan haha, kanske för bättra mig på den fronten, men hinner inte eller ja hinner gör jag men orkar inte.
Allt är som vanligt, är fortfarande kvar i Norrland, är fortfarande på samma jobb och umgås med samma människor och är kär i samma kille haha.
Men men har planerat Helgen kommer bli sjukt najs, kommer bli fantastiskt, och jag kommer njuta av varenda sekund. Åhh älskar att göra sådana här saker, hemliga saker haha
Nu är det exakt 5 veckor kvar tills jag är i big city NY, kommer bli sjukt najs det med, till och med bättre än det som kommer ske i helgen, shit alltså, kommer äntligen få träffa Hanna igen snart har det gått 6 månader sedan jag såg hennes fula tryne irl, saknar henne sjukt mycket ibland alltså. Så ja jag ser verkligen fram emot att åka dig, hela 12 dagar bara med Hanna och få uppleva NY gå i alla affärer, se alla människor, se allt, åhhh vad jag längtar, känns som om dessa 5 veckorna kommer gå väldigt långsamt, men sen ifs så var det ca 2 månader för inte så länge sen och den tiden gick ganska snabbt.
Nej nu ska jag snart försöka sova, har inte kunnat sova "normalt"  det vill säga mer  än 3-4 timmar sen jag kom hem från sjukhuset, innan sov jag iaf 4-6 timmar, riktigt drygt, förstår inte hur jag inte kan sova, är trött på jobbet och ännu tröttare när jag kommer hem, men det är precis som om när jag kommer över klockslager 22.00 så kan jag inte sova mer, och jag vill inte somna innan dess heller för då är hela dagen förlorad, kan ju inte precis gå och lägga mig kl 8 på kvällen, det funkar inte så.
HAHA sitter och sms med Robin nu om politik, han tycker inte jag ska rösta på piratpartiet eller Miljöpartiet, dock är detta endast för att han själv är moderat. Men ja jag kommer rösta på något ut av dessa partierna, vet inte riktigt vilket ut av de de kommer bli än, men kommer nog komma på de till när det är dags, kommer ju vara i NY när det är dags att rösta så jag och Hanna ska gå tillsammans och rösta.  Menmen  det blir nog bra med det, nej nu ska jag kolla lite på Tv hade jag tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0