20100819

Ja torsdag idag och klockan är snart 12 på natten och jag kan inte sova som vanligt, har gett upp att försöka somna innan 2 nuförtiden för jag vet att det är hopplöst det går inte ändå, så jag tänkte uppdatera lite nu.
Helgen som varit var jag i Skåne, sjukt najs var det faktiskt, träffade alla vänner från Hlm, sjukt kul att ingen visste att jag skulle komma och sen när alla hade samlats hos Emelie kom jag fram, haha chockade blev de, riktigt mysigt att sitta ute med tjejerna dricka drinkar och bara njuta av kvällen, På dagen drocg jag och Emelie hem till Hanna hämtade en jacka och letade efter piller haha, kändes konstigt att vara där utan Hanna, sen efter det åkte vi vidare till Kstad och  fikade lite med Bettan och kollade lite i affärer. På lördagen umgicks jag me dEma  och oskar, blev utgång sen på kvällen igen, och på Söndagen vara jag bara med Familjen, har verkligen saknat dem alla, kändes jobbigt att åka hem igen.
JAJA annars har jag jobbat hela denna veckan, jobbat kväll, riktigt jobbigt 1.45-21.15 inte så najs, men det är sånt man får ta, jag ska inte klaga det är bara var 4 vecka och jag jobbar aldrig helger.  Imorgon blir det kanske att åka ner till Sundsvall och träffa alla får se om jag orkar och har lust och på Lördag blir det kanske painball eller laserdome med killarna, vi får se hur det blir, man vet aldrig.
Annars längtar jag till Nästa fredag, ska fixa lite saker då kommer bli sjukt najs omd et blir som jag tänkt mig, och sen är det inte långt kvar till jag åker till NY och träffar hanna Längtar riktigt mycket, ska bli riktigt najs och träffa henne igen och få se NY. vill att det ska vara 15 september nu nu NUUU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0