20100825

Jepp idag är det löning, ganska najs. Dock inte lika kul att betala alla räkningar, gick på nästan 6000:- inte okej alltså. hatar verkligen räkningar men vem gör inte det egentligen?
Men men helgen har varit soft, var i Sundsvall hela helgen, umgicks med grabbarna, chillade hos alex i fredags med alex,adam,sebbe,ajas,phillip o/c, sen på lördagen vaknade jag upp av att sebbe och adam väcker mig för att de tycker jag sovit för länge, de idioterna hade varit uppe sen 9 haha. Efter att ha käkat och tagit det lugnt, gör jag vid mig  lite sen drar vi in till stan och träffar grabbarna igen blir lite dricka, en snabb runda på marknaden och sen in till stan igen.
Denna veckan har jag typ bara jobbat som vanligt haha, btw har tagit tag i min matkost nu igen, ska käka nyttigare och inte småäta så jävla mycket som jag gör hela tiden. HAHA måste berätta att ja ni som känner mig ni vet hur förvirrad jag är på morgonen, så ja smart som jag är går jag till jobbet och börjar jobba tidigare än vad jag skulle så ja det slutade med att jag fick gå hem 1h tidigare idag vilket var jävligt najs, dock inte lika najs när jag skulle gå och sola och stoppade in pengar och sen upptäcker at det redan ligger nån jävla idiot där och inga lösa pengar hade jag med mig förutom 20:- så ja det blev en 10 minuters solning idag för att jag inte orkade gå och ta ut pengar och sen gå tillbaka, fattar inte varför de inte gör så man kan betala med sitt bankomatkort hade varit mycket bättre, iaf för mig eftersom jag nästan aldrig har några lösa pengar.
yes yes, va händer i helgen då? ja du ingenen aning blir väl att umgås med grabbarna,  kanske dra till umeå, alex snackade nått om det men vi får se. Vet iaf att jag ska fixa håret på fredag så ja jag får se hur långt tid det tar, förhoppningsvis tar det inte för långt tid, ska ju börja vid 18 tiden och hon sa att det bara skulle ta typ 1,5h men sen vet man aldrig, får kanske färga det med och då tar det lite längre tid.
Annars har jag bokat biljetten nu så den 15/9 kl 09.10 sitter jag på flyget och 8h senare är jag i NY och träffar Hanna, ska bli najs.
åhhh saknar mitt blonda hår ibland alltså, men jag vet at det kommer bli bra snart, efter att jag fixat allt kommer de bli sjukt najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0