20100221 - stör ej

Söndag idag och jag sitter på jobbet, jag vet att jag sa att jag aldirg mer skulle jobba helg, men jag kan tyvärr inte sluta, jag är BEROENDE haha.

Just nu ringer det bara en massa bredband samtal och alla kunde är idioter helt enkelt, de förstår verkligen ingenting. Men vad ska man förvänta sig av den svensak befolkningen nuförtiden, ingen verkar ha minsta gnutta vett i huvudet nu förtiden.

Helgen har varit slapp faktiskt, inte gjort mycket, kollat på bio lite umgåtts med familj, Orkar inte umgås med för mycket folk just nu, får panik bara jag tänker på att sitta och fika med massa folk och lyssna på en massa "bekymmer" so m jag inte ens bryr mig det minsta om och låtsas bry mig. Nej tack. Är så trött på allt folk så det står mig långt upp i halsen, orkar inte med alla otroligt trögaoch efterblivna människor.  Men nu ska vi inte vara negativa,  jag får tänka positivt, drar snart och det ska bli underbart. Och då kan jag ha kontakt med endast de jag vill prata med. Men en sak är säker, när jag drar från skåne kommer jag aldrig komma tillbaka, jag kommer aldirg bosätta mig i skåne igen, visst jag kommer antagligen inte bo  där uppe föralltid heller,men  jag kommer aldrig bo i skåne igen.

och nu mina kära efterbliva vänner, ska jag gå ut och ta mig en cigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0