20100104

And all the memories of the pubs
and the clubs and the drugs and the tubs
we shared together,
Will stay with me forever


Jobbet igen som ni alla säkert kunde gissa, sitter och lyssnar på lite musik just nu och jag njuter av tillvaron iaf i 5 minuter till sen är det väl dags igen att jobba lite. Slutar som vanligt kl 21.00  inte mycket som har förändrats i mitt liv sen 2010 kom haha, bara lite små saker, och nu har ännu ett år gått och ja jag fål väl hoppas att jag blivit lite klokare och fått lite erfarenhet ut av mina misstag, men troligtvis är det inte så utan ja, jag kommer göra om samam misstag detta året med, men vad fan man ska inte klaga, jag hade ett sju helvetes roligt 2009 så ja varför klaga, man kanske ska dubbla med, för vem gillar itne lite kaos i sin tillvaro. Jag vet att jag själv ÄLSKAR det.

Denna veckan blir det jobb alla dagar utom onsdag, helt ok, eftersom jag ska bara ledig ganska mycket i slutet ut av månaden och då förlorar jag ganska mycket pengar. Nej nu måste jag jobba igen ;)

Trevlig ehlt tjejer förresten men vissa människor borde lugna sig lite med vissa saker, nasty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0