20100116

Sitter och jobbar nu igen helt slut i kroppen sovit 5 timmar vilket jag inte alls är van vid på helgerna hha, brukar vara 2-3 timmar så kroppen har fått för mycket sömn, men jag ska inte klaga är ledig i morgon istället, riktigt najs,  så imorgon ska jag sova och åter sova, sen ska jag sola lite och sen sova igen. och sen blir det en ny vecka med jobb.

Igår blev det bio med chris och Karin, avatar i 3D blev det, men tyckte inte det var speciellt bra faktiskt. Lätt inte värt 150:- som den kostade, kanske 50:- men inte 150:-  efter bion  bar det av hem till Karin och där somnade jag med.

Annars  har det hänt och kommer hända ganska mycket i mitt liv, men inget jag orkar dela med mig här just nu, förutom att jag klippt mig och färgat håret grått

Kommentarer
Postat av: milo

Lägg upp bild på frisyren och färgningen. kram

2010-01-16 @ 11:50:06
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0