20100608

sjukt länge sen jag skrev nu jag vet, men jag har varken haft tid eller ork till det.

Men jag ska uppdatera er om vad som hänt,  den 25/4 flyttade jag till Norrland, ja jag vet nu tänker ni vad fan gör hon där, om jag ska vara ärlig tänker jag så var dag.
Men men nu har jag iaf bott här i lite mer än en månad, nästan 1,5 månad till och med och ja det funkar, vist det är inte som skåne, uteställena suger, folket suger, men vad fan man ska inte vara kräsen.


Jag trivs sjukt bra på jobbet, kanske inte lika livat som nere i Malmö, men det känns mer som om jag har ett riktigt jobb nu. Kollegerna är helt ok, ärligt faktiskt.

Vad har jag nu gjort dessa dagarna jag bott här, ja du, jag flyttade in i min lägenhet en vecka efter att jag flyttade hit, bodde hemma hos Alex första veckan, snäll som han var så fick jag vet, sjukt tacksam för det, jag firade valborg i en stuga med lite vänner faktiskt sjukt kul, väldigt ovanligt. Annars så jobbar jag var dag och på helgerna så drar jag för det mest ner till Sundsvall och festar och umgås med vänner. Så ja det är typ som hemma men ändå inte.

Det jag saknar mest är att kunna vakna kl 4 på natten känna fan vad sugen jag är på glass, korv, ja vad som helst och bara kunna gå och köpa det, för det fanns alltid något som var öppet, alla uteställena som man kunde dansa på till småtimmarna, alla efterfester som var kaos och som man gick direktifrån till jobbet. Alla vänner man ringde, uteserveringarna man satt på men nära och kära, och bara kollade på folk. men det är sånt man får ta, så är det ju när man flyttar.


Annars har jag full stress för att jag inte kommit på vad jag ska köpa till lilla Adam i studentpresent, vill köpa något roligt, något typiskt mig, men men jag kommer säkert på något i all stress.

nej nu ska jag försöka ringa Hanna och se ifall hon svarar den är ju trots allt 15 där borta nu

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0