20100614

Ja då sitter man här igen, liggr i sängen har  hållt på och fixa en massa saker på datorn, tror jag lyckats få bort kanske 10% av all virus jag har på datorn nu för den går lite snabbare nu, får hoppas det håller i sig.

Annars har jag jobbat idag, fick reda på att Lotta som jag jobbat med i 1,5 år nere i Malmö blivit mördad av din egen Man, så jävla hemskt. Trodde inte det var sant när jag fick reda på det. helt sjukt. Nu är det två bra personer inom loppet av 2 veckor som blivit mördade, både Lotta och Daniell, livet är fan inte rättvist. Men det finns inte så mycket man kan göra åt saken tyvärr, det enda man kan göra är att komma ihåg personerna och komma ihåg att livet är för kort för att slösas bort på småsaker, som att vara arg på personer, för man vet aldrig när de försvinner.


Annars om man bortser från detta fortsätter livet i samma veva. firade Adams studen i Torsdags, sjukt glad för hans skull, men var dock sjukt avundsjuk vill med ta studenten en gång til lätt den bästa tiden, det var en lyckad kväll om man bortser från vissa saker ;)
I fredags mådde jag bajs så var hemma hela dagen coh sen drog jag inte till Sundsvall igen och stannade där över natten. Sen i Lördags drog jag hem igen och sen dog jag ännu en gång in till sundsvall och söp, kom hem på Söndag morgon sliten som ett as och deckade i söngensen låg jag där exakt hela dagen.  och ja nu är det måndag och jag ligger i sängen igen efter att ha jobbat en hel dag, städat lägenheten lite, fixat med min lägenhetsansäkan i sundsvall och ändrat min adress och lite sådana småsaker jag inte hunnit med och sen glömt bort.

Imorgon blir det jobb igen och får jag väl fortsätta städa lägenheten eftersom jag var för lat för att städa hela idag, Sen får jag väl tvinga mig själv ut på en löpar rund, har gått lite segt med det nu den senaste tiden, inte bra det, men som sagt får ta tag i det snart igen, men är ganska glad att jag gått ner lite iaf sen jag flyttade hit.


Nej nu måste jag fixa lite andra saker och beställa lite saker på nätet hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0