20100309

Tisadg och jag jobbar som vanligt, ringer inte så mycket idag så jag hinner skriva ett litet inlägg.

Vaknade 06.00 idag, stack till jobbet och hämtade mina träningsgrejer och sens tack jag och träna och solade innan jobbet, och som sagt nu sitter jag och jobbar, 12-21 är det som gäller idag. Najs najs.

Igår var det en mindre bra dag men idag är en bättre dag, det är så det ska vara :)

Sjukt skönt vard et att träna idag, orkade först inte, och funderade på att skita i det men när jag väl satte igång musiken  och  stod på träningsmaskinen så kändes det skönt att ha sprungit i 45 minuter,  och lite styrketräning.  Man måste ju komma iform nu innan sommare, den kommer fortare än man tror och man vill ju inte se ut som en strandad säl på stranden sen haha.


Så jävla gött, nu är det mindre än 2 månader kvar till jag slutar och flyttar :) Jävla najs det haha. men tyvär är det mindre än 2 veckor kvar till Hanna flyttar, kommer kännas tomt utan henne och hennes skratt. Men hon kommer ju och hälsar på och till jul kommer vi alla vara samlade igen.

Men för övrigt är väl livet bra, visst finns det lite sämre dagar, men fan, man ska inte klaga, oftast har man det bra,  man har en underbar familj, underbara vänner, man har ett jobb,  man har tak över huvudet, ja man har det mesta så man ska inte klaga, finns folk som har det värre, betydligt värre. Men ja ibland får man tycka synd om sig själv haha.


Men nu ska jag fortsätta jobba lite hade jag tänkt mig om det nu kan komma något samtal, börjar bli lite uttråkad nu. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0