20100310

Drama.... Herre gud vissa människor överdriver enormt mycket. Först blir man trackad i flera dagar om ett par jävla skor och sen  när man ta rmed sig fitt skorna så får man ingen uppskattning över huvud taget. Shit alltså. Och sen är det ju såååå synd om vissa människor som måste hämta ett par andra skor på Möllan när den personen BOR i malmö och jag inte gör det längre. Herre gid, tagga ner du åker om 3 veckort inte 3 timmar.
JAJA palla bry sig, orkar inte med dig

Men men annars är det super bra med mig, lite ont i magen bara eller ja ganska mycket faktiskt. Men det går väl över hoppas jag. Sitter och jobbar nu, jobbar till 18,30 idag så idag är det inte så en lång dag. Kan vara ganska skönt ibland. Efter jobb blir det att fixa lite saker, ta med sig skorna som man asat hit hem igen och jag tänker inte lämna dom. och sen




 

DAAAAMpppppp.

 sam försöker snacka tjejer med mig, går inte så bra för han haha.

han är lite utvecklingsstörd.

 

ikväll blir det att träffa HAnna en snabb runda, en av de få som jag orkar träffa haha.



 

Jaaaaaa nu har jag äntligen fått mina kosta boda glas, skit fina :)

 

Nu är det bara några saker till jag ska ha sen är allt fixat :)

 

 

Och jag slutar om ca 1,5h vilket känns otroligt skönt.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0