20100313

Idag är det exakt 10 dagar kvar till Hanna åker, lite sorgligt, men super kul för henne :) Sjukt glad och stolt över henne. Och jag hoppas att du aldir återvänder hit, utan att du hittar dig en rik man och bosätter dig i NY.

Annars är detta en helt vanligt lördag, jag sitter och jobbar lite, men är inte bakis :) stolk är jag. Min andra vita helg,  Annars, vad händer i helgen? Bra fråga, ska jobba nu till 18, sen ska jag se ifall jag ska träffa Hanna pernilla och ema, får se ifall jag orkar, som sagt fortfarande lite folkskygg, haha.

Annars blir det att träna lite senare i kväll tror jag, snart sommar ju, och jag är en av de som inte vill se ut som en strandad säl och förtsöker göra något åt det iaf.


Annars är livet väl bra antar jag, synd att klaga, har mitt jobb, har mina underbara arbetskamrater, har mina vänner som är väldigt förstående,  har min familj som stöttar en, ja vad mer kan man begära?



Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Kommentarer
Postat av: milo

Ingen sprit orgie på två helger, hur mår du. Din kropp måste undra????

2010-03-14 @ 10:26:47
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0