20100314

Ja för att svara på milos fråga, så vet jag inte, hahah kroppen mål väl bra av detta eller ja den känns lite annorlunda nu hahaaha.  Och ni som itne fattar  Milo undrade hur min kropp mådde nu efter min andra vita helg.

JA ni läste rätt nu är det min andra vita helg och jag är sjukt duktig :)  inte nog med att jag har en massa vita helger nu jag har även dragit ner på rökningen, ja då nikki börjar bli en hälsomänniska haha. Nej men vad fan man måste börja tänka på kroppen, det jag gör nu kanske inte syns nu, men det kommer synas om några år, och jag vill inte se ut som en sunkig gammal kärring,

Sitter och tjuvlyssnar nu på alex (min chef) när han sitter och berämmer mig inför enannan anställd, får sjukt dåligt samvete nu, han lyfter mig till skyarna för allt det jobb jag  gjort och alla de framstegen jag gjort. Men ja nu gör jag inte ett skit, bara sitter av tiden, orkar inte göra något, fan måste ta mig samman och fixa detta nu och ta tag i mitt liv och sluta vara så jävla depp som jagvarit nu den sista tiden. Jag vet inte varför jag är så depp egentligen, eller jo lite vet jag, men vad fan, det kan inte fortsätta så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0