20100321

Söndag idag, Blivit lite´jobb idag eller snarar det är jobb förtfarande men jag har lunch för tillfället, staplar runder på kryckor just nu, sjuuukt ont i fötterna, Har jag inte kryckorna går jag som om jag blivit... ja ni fattar haha.

I fredags Sa vi alla heldå till Hanna genom att samlas hemma hos henne och åt och drack, Sjukt trevligt var det. Lätt det bästa folket att umgås med <3
efter Hanna blev det en snabb utgång och sedan sverttaxi hem till hanna för att läsa Lögnernas bok HAHA, Ssjukt bra bok ni borde alla läsa den.

Nu är det förresten 2 dagar kvar till snorungen sticker, så jag blev tvingad till att ta ledigt på tisdag bara för att fälja med och lämna henne på flygplatsen, ja då jag har tagit ledig från jobbet!! hela 8 timmars arbete jag missar, och ja Hanna detta gör jag Endast för din skull, annars hade jag aldrig gjort det.

Vad händer annars i mitt liv, inte mycket faktiskt, tar det lugnt, umgså med vänner när jag orkar och jobbar som vanligt, Håller på att planera lite till lägenheten, fixat lite små saker, typ kökssaker, ni vet sånt man inte vill lägga pengar på egentligen och speciellt inte nu när vÅRKLÄDERNA ÄR I BUTIKERNA, men vad ska man göra man måste tänka lite mer framåt i tiden och inte bara köpa en massa kläder - vuxenpoäng på det-   Nej nu ska jag slylta iväg ner med kryckorna och ta en cigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0