20100322

ÅHHHH sinne har jag på mig själv för att jag ens bryr mig, vill inte bry mig, orkar inte bry mig men nej då tvunget ska jag behöva bry mig ändå. Du är dum i huvudet och jar orkar inte med dig, du är inte normal, inte frisk och jag är trött på ditt sätt nu! just so you know!!


Men men orkar inte skriva om det mer, kände mig bara hopplös för en stund och det gjorde lite ont i magen och hjärtat coh kroppen men mest ont i huvudet haha.

Sitter på jobber just nu kl är 08,22 och jag är MEGA trött just nu, vaknade kl 05.00 idag, knappt sovit en blund i natt inte van vid att gå upp så tidigt och bara för att jag inte var van vid det var jag rädd att jag skulle försova mig då ja jag vaknade var 30 minut och kastade mig över min telefon för att se hur mycket klockan var och givetvis var inte klockan 05.00. Har skippat kryckorna idag, pallar inte med dom sjukt jobbiga, så nu lunkar jag sakta men säkert fram haha. Men det funkar för tillfället, blir väl bättre med tiden, men kan inte träna vilket jag INTE gillar.

Annars blir det fika med tjejerna efter jobbat ska bara våldgästa Pernilla innan dess för jag slutar 13.00 och vi ska inte ses för än vid 19.00, så pernilla får stå ut med mig, fast hon vet inte om det än mohaha.

Imorgon åker min kära vän Hanna till USA, sjukt kul för henne och jag är riktigt stolt över henne och jag vet att hon kommer lyckas med allt hon vill göra. Bara för att hon är Hanna Erlandsson och bara för att Inger E dödar henne annars haha.

Nej nu ska jag jobba vidare hade jag tänkt mig, jobbar bara 5 timmar idag, vilket är väldigt skönt för huvudet men mindre skönt för plånboken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0