20100324

Idag är det onsdag och igår lämnade vi Hanna :(
Har fortfarande itne fattat att hon åkt, känns som om hon bara är på semester och kommer tillbaka om 2 v igen men nej det gör hon inte,  kom kommer tidigast tillbaka på  heltid om 1,5 år. Men jag är sjukt glad för hennes skull och på något sätt vill jag inte att hon ska kommma tillbaka, för jag vet att hon kan lyckas och bli stor i USA :)

Annars är väl livet som vanligt, har lite sinne på vissa, men orkar itne lägga energi på det just nu, jobbar som vanligt och  umgås med vänner jag orkar umgås med haha.

HAr extremt sinne på hon som har hand om min nya anställning, har fortfarande itne fått besked och det måste jag ha nu snart, maialde henne idag och då sa hon att hon förhoppningsvis skulle kunna lämna besked på måndag  och att hon bara måste kolla med CH  om de godkänner min justering av ställning osv,  eftersom jag inte behöve rnågon utbildning och  att jag tänkt börja en vecka senare än alal andra då.Men det ska nog bli bra, förhoppningsvid. Vill bara ha beskedet nu så jag kan skicka in kontraktet på lägenheten. men men får väl vänta lite till, den som väntar på något bra väntar aldirg förlänge..... TSSS
'

Annars blir det nog bio och mat med de bästa nu i helgen  bara prata och skratta, finns fan inget bättre :)

 Nej nu ska jag jobba lite till slutar snart, sjukt skönt, 18.30 lämnar jag kontoret idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0