20100327

Sitter fortfarande på jobbet, sjukt trött är jag nu orkar itne jobba mer nu, vill sluta och åka hem och sova haha. Men jag får bita ihop, det är bara 2 timmar kvar nu och jag ska ha en rast nu så jag kan lugna ner mig lite haha.


Så sjukt trött på dig nu,  ringer mitt i natten,  beng som vanligt och säger att du tänker på mig ofta osv, bull shit hade du gjort detta hade du hört av dig lite mer till mig och inte bara mitt i natten för att du inte har något att göra. Nej  riktigt trött på dig nu. Tänker inte höra av mig mer till dig, du är en omogen liten skit unge, du är inget bra att ha.  Nej klarar mig betydligt mycket bättre utan dig!  Kan du inte visa respekt och  omtanke vad fan ska jag då göra det mot dig. Så som man själv vill bli behandlad så ska man öven behandla andra, TÄNK PÅ DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0