20100327

idag är den Lördag och jag jobbar igen, gött, jag och Raz har handlat lite nödvändigheter på lunchen  det vill säga kläder.  blev 2 st mya tröjor, lite så slappa sjukt fina.  och den nya underkläder igen haha, LOOOVE  nya underkläder.

Idag blir det bara slappe dag,  jobbar i morgon igen, orkar inte festa längre, har kommit in i en sådan perriod nu, plus att jag måste tänka på kroppen nu när det snart är sommar, och är jag ute och festar som jag brukar blir det tonvis med sprit fredga och lördag minst och sen fyllemat på det och sen bakismat på det, det vill säga att man kan kämpa hela veckan och sen på helgen skiter det sig ändå, och då känns det inte lönt att träna för då blir det +/- 0 haha

Annars ja händer inte så mycket, Hanna hörde av sig idag och har det sjukt kul och jag är ritkigt glad för henne skull haha.

Själv har jag fått ångest angående flytten nu,  du kollar till höger du sen en person du kollar till vänster du ser en annan person, du går ett kvarter och kollar sedan till  höger / vänster igen och du ser EXAKT samma människor igen haha. GAAAH galet, flyttar från storstaden, udnerbara skåne, som är sjukt najs på sommaren till fucking norrland där sommaren består av EN dag av 365, haha ja vissa är inte normala, och jag är jävlariden inte en av de som är normala, haha. Men det blir säkert bra, hopas jag, man får göra det bästa av situationen helt enkelt.


Gahhh pratar med en sjukt irriterande kund just nu, han kan ingenting, och han fattar ingenting......

Nje nu ska jag ta en lite cigg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0