20100331

Idag är det onsdag och min första "riktiga" arbetsdag denna veckan, jobbade ifs i måndags men gick hem tidigare för att jag var sjuk och i  går var jag borta helt för att jag fortfarande var sjuk, hade feber osv.

Vaknade idag med feber, men orkade inte ligga hemma längre så jag stcka till jobb och nu sitter jag här, vi har beställt berlin resan nu så den är betalt och bokad 20100427-20100429 ska bli rätt skönt att komma bort ett litet tag och sen om allt går som planerat sticker jag från skåne. 

Åhh saknar dig som fan, saknar er alla som fan men speciellt dig :( vill bara ligga och mysa med dig, dig ,DIG. Hatar att det är så här och att allt kommer bli så sjukt jobbigt sen. :/ Men fan man lever bara en gång  och jag får hoppas på det bästa och njuta av den tiden som är bra.

Annars har jag köpt ett nytt soffbord, skit fint och nya påslakan som var sjuuukt fina och billiga. Köpte även en brödrost och ett strykskit som jag aldrig kommer använda haha, stryka kläder är itne riktigt min grej.  och sen blev det lite andra köks grejer. HAHA och det värta en ny väckarklocka, tyckte den var skit bra och den låter skit mycket, och eftersom jag har sjukt svårt för att vakna  men problemet är att man måste  skruva upp skit klockan.  så jag får nog köpa en ny  eller 2, kanske t.o.m 3 st, annars kommer jag aldrig vakna.

Har fortfarande itne fått svar på jobbet, hon har väl inte fått klara besked än därför hon inte hört av sig, men hade ju velat ha svar nu , det hade ju underlättat en hel del,  då hade jag sluppit denna stenen jag har i magen just nu. Vill bara att allt ska vara fixat och klart nu. Vill åka nu. nu NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0