Lördag

jepp idag är det lördag och jag sitter på jobbet, jag har kommit fram till att jag älskar att jobba helg, hur jobbigt det än är att gå upp på morgonen och hur drygt det än ar att sitta och trängas på bussen och må sjukt dåligt för att man är så extremt bakis eller rent av fortfarande är full så är det värt det när man går hem för dagen. Jag menar vad skulle man annars göra en hel dag på en lördag, jag vet att jag bara hade sovit bort hela dagen annars, nu gör jag iaf lite saker + att jag tjänar en liten slant ;) I LOVE OB, haha.

Jobbar var helg nu fram till dess att jag slutar, förutom den 20 för det är dagen efter Hanna haft hejdå fsten, för att hon ska sticka till NY, i 1,5 år, Helt sjukt är det, kommer sakna henne enormt mycket, men jag är så jävla stolt över henne och underbart glad för henne. Så bårde hon och jag åker sart iväg, hon till NY och jag till Norrland hahahha, ja ni läste rätt jag ska flytta till norrland, helt sjukt, alla frlyttar där i från men jag ska givetvis flytta dig, haha ja någon måste ju gå mot strömen, och den personen har alltid varit jag.

Jag rä rätt stolt över mgi själv, ännu en fredag jag inte drack en droppe sprit :) och jag kommer itne dricka något ikväll heller, Har lovat mig att dra ner på spriten extremt mycket och jag har hållt det, ska bara drika lite när vi säger hejdå till Hanna. Har hållt mig till att dricka antingen en dag eller ingen dag i veckan, och jag är sjukt duktig, Slutat med allt skit :)


Annars ja vad händer annnars i mitt liv, inte mycket jobbar ganska mycket nu, 40-48 timmar i veckan den lilla lediga tiden jag har försöker jag umgås med de jag verkligen bryr mig om, resten skiter jag  fullständigt i.  Pallar itne ha en "massa " "vänner"  som jag ska låtsas vara trevlig mot,  nerj då är det bättre med någta få som jag kan vara mig själv, Lilla bittra Nikki haha.


Nej nu ska jag jobab vidare hade jag tänkt mig, blir bio i kväll :)


bye fuck face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0