skjut mig!

Dagen började super jag fick sova länge, jag kom till jobbet i tid, jag fick inga samtal, jag var glad. MEN ni är det ett helvete, glömt min mobil i Hannas bil, jag är sjukt irriterad och telefonen slutar inte ringa och jag har typ 15 000 miljoner kunder i kö. HAHA

Men man får sörsöka vara possitiv ändå, dagen är snart slut och jag ska ta min cigg nu som jag verkligen behöver för att lugna mina nerver.

Nu är det ca 2 månader kvar sen flyttar jag, vilket känns väldigt bra faktiskt. Jag har fått min lägenhet som jag får tillgång till 1 maj och nu väntar jag bara svar från jobbet så jag evt att jag får det, men det borde inte vara några problem.  Sjukt skönt ska det bli, ganska roligt att Mamma har panik för att hon inte får följa med upp första gången med mig och pappa. Haha första gången hon inte har någon som helst makt och det skrämmer henne nog. Hon frågar ut mig dagligen om lägenheten, hur jag ska inreda den, hur jobbet ska bli, osv. Men det är rätt gulligt med, Tänk att hennes lilla dotter ska flytta 100 mil från henne. Kommer sakna alla sjukt mycket, speviellt min familj, men vad gör man inte för att fly lite problem ibland.

Nej nu blir det cigg, sen jobb igen :)

see u lateeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0