söndag

Sitter hemma hos Nanna är helt död, klockan är inte mer än 7.40, sitter på soffan med min morgoncigg och det känns som mitt huvud ska sprängas så ont jag har i det, hatar att ha huvudvärk.  HAr klarat av min vita helg nu, ganska stolt över mig själv faktiskt. :)

Idag blir det jobb till 17, sen blir det att fixa mobilen till Abbe, och efter det blir det hem och slappa med familjen och sen är dte bara att sova och sen upp igen för att jobba haha, händelserikt liv jag ´har eller inte haha.

Idag saknar jag norrlandsfolket sjukt mycket faktiskt, deras fula dialekt och deras sjuka sätt att vara. Men snart ska jag flytta upp dig och det ska bli underbart skönt, längtar som fan faktiskt, Men jag kommer faktiskt sakna skåne när jag är där uppe fast jag inte vill erkänna det, haha.

Nej nu ska jag dra till bussen see u later suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0