dina ord och dina hot det är nog det enda du har kvar




Jag och Hanna när jag är och hälsar på  henne i NY







Onsdag idag, halva veckan klar på jobb, skönt, riktigt skönt faktiskt.

Sitter hemma nu och lyssnar på musik och kollar lite på tv. Tankana snurrar i huvudet, för mycket tankar på en och samma gång och jag orkar inte ens dela med mig ut av dom, det är bara för mycket ut av allt, allt nytt, allt gammalt, ja allt, men det går över snart, det gör det alltid, de lägger sig och vilar till nästa gång de går till anfall. Men ja det är sånt mna får ta, man kan inte alltid vara på topp.

Annars var Sebbe och Robin här en runda innan, sen blev det hockey för deras del och jag passade på att diska lite.

Nu ska jag blanda mitt pulvet och vatten och dricka min äckliga måltidsersättning, det är dags nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0