liggandes på golvet

Japp, det var precis så jag vaknade i morse, av att jag låg på golvet. Kollade upp mot soffan och där låg Alex, och sen yrvaken som jag var, vandrade jag mot toaletten och vad ser jag då? jo ännu fler skor i hallen, som inte tillhörde mig, öppnar sovrummet och ja mitt i min säng ligger sebbe och adam och skedar haha. gullungar.  går tillbaka till min "sovplats" på golvet och somnar om, sen vaknar man till vid 11 tiden av att Alex får panik för att han kommer på att han har en tvätt tid och att den var slut, Alex kör iväg och jag coh sebbe drar och käkar pizza ;)  yeahh. Den stora frågan är om Adam mår bra idag, han var ju lite för full igår haha, ville ha sina bilnycklar och allt, men det fick han dock inte.

Annars så sitter jag på jobbet just nu, finns inga mail att hantera och det betyder att jag inte har något att göra, så snart blir det att gå ner till bistron och köpa något gott att käka och sen blir det hemgång vid 21. ganska skönt att jag får sluta lite tidigare så jag hinner med 2105 bussen, skulle egentligen umgås lite med lindis idag, men är helt slut och hon lika så, så det får bli en annan dag, möjligtvis det blir en fika på stan i helgen med henen :)


Nej nu kallar Bistron på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0