torsdag

klockan börjar bli mycket och jag vet att jag måste sova snart men ja de kommer ju inte hända på ett tag om jag känner mig själv. ibland blir jag ju bara så trött på mig själv för att jag inte sover som jag ska, det är ju inte okej haha.

annars gick jobbet rätt bra idag, tiden gick ganska snabbt och jag vände väl rätt många kunder, hade mål på 25 men fick 20, så 5 förlite, men ändå bra, efter jobbet drog jag ner på gymmet och tränade, 20 minuter på trappan sen en kort paus och sen 20 minuter till, var helt död sen, kondisen är ju inte på topp längre, var ju annat när man tränade var dag, men det ska bli ändrig på det nu, har ju inte varit på gymmet sen jag flyttade upp hit, bara latat mig och låtit kroppen förfalla, men det går ju inte längre, "snart" sommar, måste ju tänka lite på figuren.

Nej nu blir det en film och försöka sova för i morgon är en ny dag och då blir det träning igen och sen träffa sebbe och dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0