When the beat's up and down I'm a bring the place down

Sitter på jobbet nu, sjutk drygt, dock sitter jag bara på mail  men ja, inte så kul,  tiden går extremt långsamt. Men det var värt det, annars hade jag fått gå upp sjukt tidigt i morse vilket jag inte riktigt kände för.

Var hemma hos Sebbes Pappa igår med Sebbe och Adam och tog det lugnt, kollade lite på tv och bara chillade. Sjutk skönt att jag är vän med Sebbe igen, har saknat han som fan :)

Annars vet jag inte riktigt vad som händer när jag slutar, ska hem iaf det är en sak som är säkert sen får vi se om jag orkar göra nått, förhoppningsvis gör jag inte det och går och lägger mig i tid för en gång skull.  Nu slutar man om ca 30 minuter så ja dags att jobba lite till nu så att mailen tar slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0