20110109

ja nu var det ett tag sedan jag skrev ett vädligt bra tag sedan. Har inte funnit någon motivation till att dela med mig av mitt liv till folket. Men nu kommer en liten snabb uppdatering.

har flyttat till sundsvall nu, bott här  nu sedan november månad, så är inne på min 3 månad här nu, trivs mycket bättre här än uppe i härnösand, betydligt mycket större. annars är väl allt som vanligt. umgås med samma folk jobbar på samma jobb osv osv.

Kan ju berätta att jag var nere i skåne nu över jul/nyår åkte ner 23/12 på natten och kom fram 5h försent men det är sånt man får ta, var trevligt att träffa familjen var trevligt att träffa vännerna med, men man märker med vissa att man har helt olika sätt att se livet på. firade nyår i köpenhamn vilket var väldigt trevligt, sen var det 07.17 tåget hem till norrland igen vilket var extremt jobbigt, kunde sova 2 av de 8 h det tar att åka upp med tåget och sov inget innan dess så var rätt sleten.

kan väl även berätta om min helg, inte för att jag gjorde så mcket, tog det mest lugnt, i fredags var robin här kollar på film, sen i lördags käkade jag mat och drack lite vin med en tjejkompis och sen kom en anna kompis hem till mig på natten och umgiks. och ja nu är det söndag och jag tar det bara lugnt, pontus kanske skulle komma sen men det vet man aldirg med han haha.

och ja en sak till, världen är full med massa typiska nikki problem, men det är ok, det är så det ska vara haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0