drama

Ja nu är det drama uppe i norrland och jag är den som kan bry sig minst men tydligen den som står i centrum ut av dramat. Man märker ju skillnad på folk och folk, och jag kan ju säga ärligt att jag har växt ifrån det där.

Annars så jar jag ute i helgen med pontus shabby & ryssen, och i lördags var det lördagsmys med linda, mat på biteline och sen efter det var de några sliringar på stan och sen vänner maraton. Idag var de fika på stan med Emil och nu sitter jag hemma och tar det lugnt, precis lagat mat men ja det blev ju inte så mycket av ätandet.

Håller på att planera lite saker nu med, kan berätta mer som om det blir något av det. men vi hoppas på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0