what?

vad händer ja du inte mycket precis kollat på film, skulle egentligen ut och druckit ett gals eller två med Fredrika idag emn det blev inte av, hon hittade ingen hundvakt, men möjligtvis att det blir i morgon istället.

Annars har jag jobbat hela veckan, eller ja vi är inne på dag 3 som snart är slut, men halva veckan har jag jobbat och nu är det endast 2 dagar kvar innan helgen.

I lördags var Adam, Alex,Sebbe och Robin här och käkade middag och käkade efter rätt väldigt mysigt, kommer sakna dom som fan sen. Efter att vi käkat färdigt kom det hit lite mer folk och helt plötigt hade jag en liten förfest, dock blev det typ ingen utgång för någon ut av oss, slutade med att några drog ut på krogen medans andra stannade kvar här och myste, vaknade upp sen i sängen och inser att jag haft 2 st natt gäster här, adam och robin deckade tydligen här.

Men men nu ska jag sätta igång en till film sen blir det till att sova, sjukt trött.



3 månader kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0